Кіровоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22Вітаємо Вас на офіційному сайті закладу загальної середньої освіти №22 м. Кропивницького. Ми зацікавлені обмінюватись практичною інформацією, що стосується поліпшення роботи нашої школи. Сайт може бути корисним для всіх, хто цікавиться освітою. Інформація, яка додається користувачами, повинна відповідати моральним та етичним нормам, бути коректною по відношенню до учнів, колег, органів влади.

Самоосвіта і самовдосконалення

Педагогічна громада позитивно відмітила практичні кроки вчителів-атестантів щодо оформлення центрального вестибюлю наочністю, приуроченою до 90-річчя школи.

Борис Набока, вчитель інформатикиБорис Набока, вчитель інформатики:
«Інформаційне суспільство потребує від громадян інформаційних компетентності та культури. Пріоритетний напрям роботи вчителя – сформувати мотивацію в кожного учня вчитися протягом всього життя та самовдосконалюватися. Учитель має стати позитивним прикладом у розвитку успішної життєдіяльності учня. Саме цим я переймався протягом останніх п’яти років».

Любов Антіпова, вчитель російської мовиЛюбов Антіпова, вчитель російської мови:
«Ознайомилася з сучасними освітніми методиками та технологіями; стимулювали інтерес учнів до навчального предмету, формувала в учнів незалежну точку зору.
Впевнена, що справжній учитель – це фахівець високого загальнокультурного розвитку, образного мислення, розвиненої фантазії й уяви, спроможний до імпровізації і творчості».

Ірина Бігун, вчитель української мови та літературиІрина Бігун, вчитель української мови та літератури:
«Ознайомилася з новими оригінальними. Інноваційними ідеями, сучасними методиками та технологіями; досягненнями національної, світової культури; вчилася бути цікавою учням, відчувати себе конкурентноздатною; переймала досвід своїх педагогів-наставників.
Вміння раціонально розподіляти час для самоосвіти, ставити перед собою мету».

Поліна Драч, вчитель початкових класівПоліна Драч, вчитель початкових класів:
«Ознайомилася із сучасними підходами до інноваційної діяльності в педагогічному середовищі, напрацюваннями педагогів-новаторів з проектних технологій; впевнилася, що самоосвітня діяльність вчителя – це шлях до отримання нової інформації, особливий вид інтелектуальної діяльності, який забезпечує глибоке усвідомлення та засвоєння знань учнями, формує в них досвід творчої, дослідницької діяльності».

Світлана Ніколенко, вчитель початкових класівСвітлана Ніколенко, вчитель початкових класів:
«Ознайомилася з досвідом вчителів-новаторів міста, області, України. Розширила свої знання та вміння в підборі форм та методів щодо проведення сучасного уроку. Упевнилась, що самоосвітня діяльність – це шлях до мого професійного росту, педагогічної майстерності».

Ліна Моренко, виховательЛіна Моренко, вихователь:
«Підвищила рівень кваліфікації; брала участь у міських семінарах; вдосконалюю систему спілкування вихователя і учнів, підвищила рівень самоосвіти; розробила виховні заходи з проблеми «Розвиток здібностей учнів»; оволоділа технологією дослідницької діяльності учнів у педагога».

Наталя Рябуха, вчитель англійської мовиНаталя Рябуха, вчитель англійської мови:
«Проводити педагогічну діагностику як практику виявлення якості навчально-виховної діяльності.
Володіти методикою формування дослідницьких умінь учнів (поєднати різні форми і методи самостійної роботи учнів і методичної підготовки вчителів).
Проаналізувати результативність перспективного досвіду».

Ольга Руденко, вчитель фізикиОльга Руденко, вчитель фізики:
«Креативність, компетентність, творчість, уміння використовувати сучасні педагогічні технології для підвищення мотивації навчальної діяльності учнів протягом всього уроку та в позаурочній діяльності».

Вячеслав Сабадир, вчитель фізичної культуриВячеслав Сабадир, вчитель фізичної культури:
«Формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки».

Світлана Тунік, вчитель музичного мистецтваСвітлана Тунік, вчитель музичного мистецтва:
«Самостійний пошук знань і їх використання в умовах творчості, щоб збагатити їх пізнавальну ціннісну орієнтацію. Оволодіння методами і прийомами аналізу перспективного педагогічного досвіду вчителів-новаторів».

Микола Бондаренко, вчитель фізичної культури:
«Інформація про стан викладання фізичної культури в школі. Обмін досвідом роботи, нові психолого-педагогічні явища серед дітей та методи правильного відношення до таких явищ».

Ольга Корецька, практичний психолог:
«Підвищила рівень кваліфікації. Регулярно приймала участь у семінарах-практиках, розвивала творчі здібності, вивчала науково-методичну літературу, чим саме підвищувала рівень самоосвіти».

Пошук

Про нас пишуть і показують

Н. Сарафанова. У Кропивницькому визначили переможців проекту «Спортивне місто – здорова нація»// Газета «Кропивницький.UA». №4. – Травень – 2018.

О. Степанова. «Я б в директора пошел, пусть меня научат…»// «Украина-Центр». №21  – 25 травня 2018.

50 років навчати дітей - це круто! // Первая городская.  - 7 грудня. - №49. - С. 4.

50 років навчати дітей - було змістом його життя // Нова газета.  - 7 грудня. - №49. - С. 10.

70 років виповниться Б. Набоці.  - С. 191 / Босько В. М. Історичний календар Кіровоградщини на 2018 рік. Люди. Події. Факти. – Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2017. – 260 с.

Кропивничанка Альона Шевченко стала переможницею міжнародних змагань з кульової стрільби «Олімпійські надії»: https://goo.gl/D5X9B4

Прощання з Андрієм Беспаловим – інструктором 17 батальйону, батьком нашого учня: https://goo.gl/WT3oyv, https://goo.gl/677oEj, https://goo.gl/dCb7Ne

День театру в школі: https://goo.gl/Ci9Z8bhttps://goo.gl/pkCLt3https://goo.gl/uD8R9R 

«Олімпійський урок» в школі №22: https://goo.gl/HNSVNy, https://goo.gl/6w9prt

Як у Кропивницькому відзначали День знань: https://goo.gl/o11Nyu

Наша учениця Катерина Іванюта здобула титул «Міні-Міс Кропивницький 2017»: https://goo.gl/sf3Y3v, https://goo.gl/esmbWn

Національна дитяча «гаряча» лінія.
Тел.: 0-800-500-225; 116-111 (понеділок-п’ятниця: з 12:00 до 20:00; субота: з 12:00 до 16:00).

Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації.
Тел.: 0-800-500-335;  116-123 (цілодобово).

Адреса: 25019, м. Кропивницький, с. Гірниче, вул. 6-а лінія, буд. 30 Тел.: (0522) 27-45-30 
Моб.: (066) 162-59-86
E-mail: school22kr@ukr.net. Сторінка Google+