Сьогодні учні 1А класу ознайомилися з історією започаткування міжнародного Дня миру, його символом та емблемою. За допомогою технології асоціативний кущ, учні розповіли, що саме для них означає слово «мир». А також оформили виставку малюнків.

Instagram: https://cutt.ly/VwvTIley

У Дні книги та читання учні групи дозвілля продуктивно провели час, завітавши у селищну бібліотеку на змістовну зустріч. Наша бібліотека (філія №15), що розташована у селищі Гірничому, завжди чекає юних читачів на свої заходи. І сьогодні працівники книгозбірні підготували для дітей літню мандрівку «Перехрестя веселих забав» з вікториною та конкурсом. Також вихованці переглянули виставку нових книжок, погортали сторінки й запевнили, що впродовж літа неодмінно будуть відвідувати бібліотеку й читати книжки. Вихователі провели бесіду «Книга – твій друг і порадник», наголосивши, навіщо читати книги.

Говорячи про бережливість  й економію, діти мали можливість висловитися, як зберегти довкілля, природу, чому потрібно розумно споживати ресурси, надані природою, і створили спільний плакат «Збережемо енергію – збережемо планету».

Творчість не обмежується тільки навчальними днями. Творити можна і на уроках, і вдома, і на відпочинку, і на канікулах. Хлопці і дівчата з групи дозвілля створювали не просто листівки, вони ділилися своїми емоціями та настроєм. У рамках Днів творчості у співпраці зі Станцією юних техніків міста керівник гуртка Мілада Федорова допомогла дітям створити неповторні та особливі презенти для своїх друзів та рідних – листівки «Голуб миру» та «Птах дружби». Вихованці з радістю вирізали, клеїли, майстрували, додаючи індивідуальності своїй роботі.

Вихователі підготували вікторину «Енергоерудит» та пізнавальну гру «Безпечна енергетика» для учнів групи дозвілля, щоб розповісти про відновлювальні джерела енергії, особливості безпечної енергетики, пояснити, що таке лічильники бережливості та як стати свідомим споживачем енергопродуктів.

Відпочинок у групі дозвілля продовжується чудовими перетвореннями з мрійливого Дня лісу у чарівний День квітів. Діти мали можливість поговорити про красу зелени, різні дерева й рослини, квіти рідної країни, провести гру «Вирушаємо в ліс» і повторити правила поведінки у лісі. Хоча відпочинок улітку не має містити домашніх завдань, проте діти із задоволенням погодилися знайти у мережі інтернет казки, вірші та оповідання, де головні герої потрапляють у ліс або є героями – лісовими мешканцями. Так діти дізналися про туконі з веселої книги Оксани Були «Туконі – мешканець лісу».

Також, враховуючи той факт, що цей тиждень проходить в рамках проведення Європейського тижня сталої енергії, діти встигли провести конкурс малюнків на асфальті «Як берегти енергію». Малюнки дітей самі говорять за себе: альтернативні джерела енергії як то вітряки, сонячні батареї; електромобілі та «розумні» будинки для людини.

Початок літа учні нашої гімназії зустріли приємними сюрпризами. У день захисту дітей музична школа №4 радо запросила нас на концерт, який організували викладачі цього закладу, а саме, ансамбль викладачів «Конкордія» під керівництвом Стукаленко Зої Михайлівни.

У тематичний День музики діти групи дозвілля мали можливість прослухати твори класичної музики на різних музичних інструментах та почути чудовий спів вокалістів цього ансамблю. Викладачі музичної школи розповіли про свої музичні інструменти, яку роль відіграє звук баяну, акордеону, гітари та фортепіано в оркестрі. Вихованці також долучитися до гри «Вгадай, який музичний інструмент я представляю».

Для Дня кольору була вибрана синя барва як символ спокою й умиротворення, що його дуже потребують діти тепер.

Граючи в гру «Асоціації» дітлахи називали цю фарбу кольором неба, чистого й мирного, моря – спокійного й глибокого, повітря – прозорого й легкого. Розфарбовуючи листівки кожна дитина мала свої переконання щодо вибраного відтінку або барви. Та кожен погодився, що глибокий синій колір пов'язаний з духовним піднесенням людини, її чистотою.

Маскотерапія – це напрямок в арт-терапії, що базується на проєкції внутрішнього глибинного стану людини назовні за допомогою маски, а також розвиває тілесну свободу, спонтанність, експресивність, здатність чути себе.

05 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела тренінг «Маскотерапія» для учнів 6-х класів.

Під час заняття учні  опрацювали свої «робочі» маски, визначили їх ресурси та обмеження, поспілкувались із особистістю, яка приховується за маскою, та створили свою маску-ресурс, яка розкрила потенціал кожної дитини.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

05 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 3-го класу «Дружні рибки». Основною метою заняття було згуртування учнів класу та попередження булінгу через підвищення рівня емоційного інтелекту за допомогою арт-терапевтичних прийомів та елементів самоаналізу. Діти вчились основам толерантного спілкування, вдосконалювали процеси мислення, мовлення через розвиток дрібної моторики.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

04 травня педагог соціальний Катерина Ступіна провела інтерактивне заняття для учнів 4-го класу «Скажи –«Ні!» булінгу».

Учні ознайомились з поняттям, формами та структурою булінгу. Розвивали навички протидії соціальному тискові, вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації та формували навики відповідальної та безпечної поведінки. Катерина Сергіївна сприяла вихованню в дітей почуття емпатії та переживання до людини, яка зазнає насильства.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Увага відіграє важливу роль у житті людини. Завдяки увазі регулюється діяльність та поведінка людини. Без уваги неможлива цілеспрямована практична діяльність, ні фізична, ні розумова.

03 травня для учнів 5-х класів Катерина Ступіна провела заняття з психології «Увага та її роль у навчальній діяльності». Учні ознайомились із поняттями «увага» та «навчальна діяльність». Визначили роль уваги в навчанні та потренувалися виконувати вправи для розвитку своєї уваги.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».