02 травня для учнів 8-х класів представниками Кропивницького мiського центру соцiальних служб та Міжнародної антинаркотичної асоціації «Допомога алко- та наркозалежним м. Кропивницький» проведено профілактичну бесіду «Моє майбутнє – мій вибір».

Учні отримали важливу інформацію про негативні наслідки вживання шкідливих речовин. Фахівці наголосили на серйозних ризиках, пов’язаних із вживанням наркотиків, та розповіли про наслідки впливу цих речовин на фізичне та психічне здоров'я людини.

Ознайомили з видами наркотиків: синтетичні, природного походження. Учням пояснили, що навіть одне вживання таких речовин може призвести до серйозних наслідків для організму.

Ігри та творчі роботи з пластиліном відіграють для дитини неймовірну користь.

Ліплення закладає основи творчих здібностей, вміння розрізняти форми та колір.

Пластилін (глина, тісто для ліплення) допомагає тонізувати і зміцнювати м’язи маленьких ручок. Місити, стискати, катати – все, що можна робити з пластиліном, розвиває дрібну моторику дитини, а це необхідно для каліграфічного письма.

02 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела розвивальне заняття для учнів 3-го класу «Подаруй радість навколишнім».

Учні розширили свої знання про почуття, говорили про їх вплив на життя людей. Формували вміння дарувати радість своїм однокласникам, друзям, рідним добрими вчинками або словом. Виховували доброзичливість, чуйність, співчуття до оточуючих.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Діти 5 класів разом з вчителем Аллою Полунчуковою познайомились з поняттям «натовп». Розглянули види натовпу та правила поведінки в натовпі. Також не залишився без уваги і одяг, який може зашкодити життю і здоров’ю людини при великому скупченню людей.

Учениця 8Б класу Тетяна Коломієць взяла участь у конкурсі «Ukrainian Students about Authentic Ukraine» (Українські учні про автентичну Україну), організованому National Geographic Learning в Україні та компанією «Лінгвіст».

Наставником стала Ольга Барсукова, вчитель англійської мови. Конкурс був присвячений міжнародному дню пам’яток і визначних місць, що відзначається 18 квітня. За умовами конкурсу, Тетяна здійснила 7 віртуальних екскурсій українськими музеями просто неба з англомовним аудіосупроводом та створила мудборд на платформі Canva. Мудборд містив малюнок учениці з одним із музеїв,  що пов’язаний із традиційним українським ремеслом (Тетяна обрала писанкарство та Музей писанки в Коломиї), крім того, за умовами конкурсу, учениця надала короткий опис ремесла та розмістила знімок екрану місця, яке сподобалося найбільше у віртуальній подорожі.

Instagram: https://bit.ly/3M2IcT3

Сьогодні, 29 квітня, збірна команда нашої гімназії разом з вчителем географії Наталією Алішкевич брала участь у географічному практикумі на базі КЗ «КОЦТКЕУМ».

26 та 27 квітня практичний психолог Катерина Ступіна зіграла з учнями 6-х та 9-го класу в настільну гру, яка допомогла кожному віднайти в собі маленьку дитину…

Найголовнішим правилом було підібрати слово чи речення, щоб дати підказку своїм партнерам по грі так, аби вона не була надто вже очевидною. Всесвіт емоцій та сюрпризів захопив дітей з першої хвилини гри. Учні розширили горизонти своєї уяви. Вкотре переконуємось, що візуальне сприйняття є вкрай важливим для нас усіх.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

26 квітня практичний психолог Катерина Ступіна провела розвивальне заняття з елементами тренінгу для учнів 4-го класу «Творимо і розвиваємось».

Діти розвивали творчі та пізнавальні здібності, заглиблювались у процеси саморозкриття, самоаналізу, розвивали оригінальність та гнучкість мислення, увагу, уяву, фантазію, комунікативні навички та групову взаємодію.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Гра – це не тільки задоволення і радість, що також є дуже важливо. У грі дитина закріплює навички, якими оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння.

25 квітня учні 5-х класів разом із практичним психологом Катериною Ступіною зіграли в настільну гру, за допомогою якої діти вчились долати власні психологічні бар’єри у спілкуванні, розвивали образність, виразність мовлення та логічне мислення.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

25 квітня практичний психолог Катерина Ступіна провела тренінгове психологічне заняття з учнями 2-го класу «Поринемо у світ емоцій». Діти вчились конструктивно виражати свої емоції, розвивали емпатію та саморегуляцію, формували доброзичливе ставлення до однокласників.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».