Відпочинок у групі дозвілля продовжується чудовими перетвореннями з мрійливого Дня лісу у чарівний День квітів. Діти мали можливість поговорити про красу зелени, різні дерева й рослини, квіти рідної країни, провести гру «Вирушаємо в ліс» і повторити правила поведінки у лісі. Хоча відпочинок улітку не має містити домашніх завдань, проте діти із задоволенням погодилися знайти у мережі інтернет казки, вірші та оповідання, де головні герої потрапляють у ліс або є героями – лісовими мешканцями. Так діти дізналися про туконі з веселої книги Оксани Були «Туконі – мешканець лісу».

Також, враховуючи той факт, що цей тиждень проходить в рамках проведення Європейського тижня сталої енергії, діти встигли провести конкурс малюнків на асфальті «Як берегти енергію». Малюнки дітей самі говорять за себе: альтернативні джерела енергії як то вітряки, сонячні батареї; електромобілі та «розумні» будинки для людини.

Початок літа учні нашої гімназії зустріли приємними сюрпризами. У день захисту дітей музична школа №4 радо запросила нас на концерт, який організували викладачі цього закладу, а саме, ансамбль викладачів «Конкордія» під керівництвом Стукаленко Зої Михайлівни.

У тематичний День музики діти групи дозвілля мали можливість прослухати твори класичної музики на різних музичних інструментах та почути чудовий спів вокалістів цього ансамблю. Викладачі музичної школи розповіли про свої музичні інструменти, яку роль відіграє звук баяну, акордеону, гітари та фортепіано в оркестрі. Вихованці також долучитися до гри «Вгадай, який музичний інструмент я представляю».

Для Дня кольору була вибрана синя барва як символ спокою й умиротворення, що його дуже потребують діти тепер.

Граючи в гру «Асоціації» дітлахи називали цю фарбу кольором неба, чистого й мирного, моря – спокійного й глибокого, повітря – прозорого й легкого. Розфарбовуючи листівки кожна дитина мала свої переконання щодо вибраного відтінку або барви. Та кожен погодився, що глибокий синій колір пов'язаний з духовним піднесенням людини, її чистотою.

Маскотерапія – це напрямок в арт-терапії, що базується на проєкції внутрішнього глибинного стану людини назовні за допомогою маски, а також розвиває тілесну свободу, спонтанність, експресивність, здатність чути себе.

05 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела тренінг «Маскотерапія» для учнів 6-х класів.

Під час заняття учні  опрацювали свої «робочі» маски, визначили їх ресурси та обмеження, поспілкувались із особистістю, яка приховується за маскою, та створили свою маску-ресурс, яка розкрила потенціал кожної дитини.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

05 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 3-го класу «Дружні рибки». Основною метою заняття було згуртування учнів класу та попередження булінгу через підвищення рівня емоційного інтелекту за допомогою арт-терапевтичних прийомів та елементів самоаналізу. Діти вчились основам толерантного спілкування, вдосконалювали процеси мислення, мовлення через розвиток дрібної моторики.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

04 травня педагог соціальний Катерина Ступіна провела інтерактивне заняття для учнів 4-го класу «Скажи –«Ні!» булінгу».

Учні ознайомились з поняттям, формами та структурою булінгу. Розвивали навички протидії соціальному тискові, вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації та формували навики відповідальної та безпечної поведінки. Катерина Сергіївна сприяла вихованню в дітей почуття емпатії та переживання до людини, яка зазнає насильства.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Увага відіграє важливу роль у житті людини. Завдяки увазі регулюється діяльність та поведінка людини. Без уваги неможлива цілеспрямована практична діяльність, ні фізична, ні розумова.

03 травня для учнів 5-х класів Катерина Ступіна провела заняття з психології «Увага та її роль у навчальній діяльності». Учні ознайомились із поняттями «увага» та «навчальна діяльність». Визначили роль уваги в навчанні та потренувалися виконувати вправи для розвитку своєї уваги.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

02 травня для учнів 8-х класів представниками Кропивницького мiського центру соцiальних служб та Міжнародної антинаркотичної асоціації «Допомога алко- та наркозалежним м. Кропивницький» проведено профілактичну бесіду «Моє майбутнє – мій вибір».

Учні отримали важливу інформацію про негативні наслідки вживання шкідливих речовин. Фахівці наголосили на серйозних ризиках, пов’язаних із вживанням наркотиків, та розповіли про наслідки впливу цих речовин на фізичне та психічне здоров'я людини.

Ознайомили з видами наркотиків: синтетичні, природного походження. Учням пояснили, що навіть одне вживання таких речовин може призвести до серйозних наслідків для організму.

Ігри та творчі роботи з пластиліном відіграють для дитини неймовірну користь.

Ліплення закладає основи творчих здібностей, вміння розрізняти форми та колір.

Пластилін (глина, тісто для ліплення) допомагає тонізувати і зміцнювати м’язи маленьких ручок. Місити, стискати, катати – все, що можна робити з пластиліном, розвиває дрібну моторику дитини, а це необхідно для каліграфічного письма.

02 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела розвивальне заняття для учнів 3-го класу «Подаруй радість навколишнім».

Учні розширили свої знання про почуття, говорили про їх вплив на життя людей. Формували вміння дарувати радість своїм однокласникам, друзям, рідним добрими вчинками або словом. Виховували доброзичливість, чуйність, співчуття до оточуючих.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».