16 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» було організовано дозвілля для учнів 5 класу.

«Дружба». Кожен вкладає в це слово свій сенс. Сьогодні, під час чергового заняття з педагогом соціальним Катериною Ступіною за допомогою мозкового штурму діти ділились своїми роздумами щодо визначення слова «дружба». Розвивали здатність знаходити (помічати) і цінувати індивідуальність інших людей. Підбиття підсумків відбулось за допомогою вправи «Павутинка дружби».

Діти щасливі! Ми йдемо далі…

Кібербезпека: поради для дітей

Ми живемо в активному інформаційному середовищі. Технології торкнулися, мабуть, всіх сучасних сфер діяльності. Не тільки дорослі користуються перевагами новітніх розробок, а й діти. І ні для кого не секрет, що саме вони обожнюють гаджети. Ними батьки часто відволікають малечу. Так, завдяки телефонам та іншим пристроям, які вони віддають у маленькі рученята, у мами чи тата з’являється кілька хвилин на відпочинок. Та разом з перевагами виникають можливості інформаційної небезпеки.

Діти – найуразливіша категорія перед загрозами в мережі та кіберзлочинністю. Якщо ж вони проводять час біля комп’ютера чи іншого пристрою, нехай він проходить безпечно й з користю. Тому батьки мають наголошувати на кількох найважливіших і водночас дуже простих правилах користування Всесвітньою павутиною.

  1. Безперечно, що створення власної сторінки в соціальних мережах несе за собою листування. І нехай діти мають на меті листуватися зі своїми ровесниками/друзями/рідними, є й незнайомці, які хочуть познайомитися. Таких людей варто уникати, а на їхні повідомлення не відповідати.
  2. Особиста інформація має залишатися особистою. Навчіть дітей не розповідати про себе в мережі, тим паче не надсилати нікому (навіть знайомим) паролі, адреси, номери телефонів.Поясніть, що шахраї користуються цим, можуть зламати сторінку, поширювати неправдиву інформацію тощо.
  3. Якщо дитину ображають в мережі, погрожують, тоді вона обов’язково повинна звернутися по допомогу до батьків або ж вчителів. Тому старші, особливо мама й тато, мають бути для малечі кращими друзями, з якими вони вільно можуть ділитися всім, що з ними відбувається.

В інтернеті сьогодні легко отримати інформацію. Там і доступ до особистих фото, і місце навчання, адреса школи, наприклад. А з розвитком мережі Інтернет зростає і протиправний контент, частішають випадки агресивної поведінки одних користувачів на інших. Тому важливим завданням для дорослих (якщо вони вже дозволяють дітям користуватися пристроями) –  розповідати, як в інтернеті залишатися в безпеці, які існують небезпеки та як їх попереджати.

15 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» було організовано дозвілля для учнів 7 класу.

Практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу на тему: «Твій характер на шляху вдосконалення». Учні ознайомились з особливостями власного характеру. За допомогою вправ та технік мали можливість усвідомити індивідуальність і неповторність своєї особистості.

Діти щасливі! Ми йдемо далі…

Дякуємо за допомогу

Висловлюємо щиру подяку дитячому фонду UNICEF за сприяння управління освіти Кропивницької міської ради за отриману гуманітарну допомогу для закладу (ємність для води на 1000 л, електробойлер на 100 л, масляні електрообігрівачі, аптечка першої медичної допомоги).

Разом до ПЕРЕМОГИ!

14 лютого, у День святого Валентина, першокласники розповідали один одному про любов до своїх батьків, братиків, сестричок, рідної землі, військових, які її бережуть.

Діти виготовляли валентинки для тих, кого люблять. А перша вчителька Світлана Кирнасовська також зізналась дітям у любові до них, подарувавши малечі кульки-сердечки.

14 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» було організовано дозвілля для учнів 6 класів.

Педагог соціальний Катерина Ступіна, педагог-організатор Вероніка Панасенко, бібліотекар Тетяна Шевченко підготували для дітей цікавий захід. Разом виготовили поробки-сувеніри.

Діти щасливі! Ми йдемо далі…

Зустріч учнів 8 класів з педагогом соціальним, практичним психологом Катериною Ступіною. Реалізація проєкту Безпечне середовище «Територія К». При фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

У приміщені гімназії створено безпечне середовище з трьох просторів, в яких діти отримають дозвілля, позитивні емоції та розвиток. Проєкт відповідає місії закладу: партнерство і підтримка заради успіху дитини. Мета проєкту: створення безпечного середовища для дітей, які потребують психологічної підтримки, спілкування та соціалізації; залучення учнівства та дорослих до спільного обговорення соціальних проблем у родинах з метою їх вирішення; участь у спільних проєктах; зміцнення психічного і психологічного здоров’я педагогів і дітей; запобігання та профілактична робота по недопущенню збільшення дітей, що перебувають у складних життєвих обставинах та мають психологічні травми через воєнний стан.

Гімназія разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «ЛЮДИНА В БІДІ» розпочала проєкт «Безпечне середовище «Територія К».

На базі закладу створено 3 простори, в яких діти та дорослі зможуть отримати соціально-психологічну підтримку. Простори поділяються на:

  • «К»оло довіри - психологічна підтримка;
  • «К»онтакт - соціальна підтримка;
  • «К»літка - клуб літературний.

Youtube: https://youtu.be/gxG7bBQ17gg
Google for Education Participating School