День Гідності і Свободи

День Гідності і Свободи - це день, який означає невпинну боротьбу нашого народу за європейські цінності. Цей день нагадує українцям про дві революції, які змінили хід історії. Сьогодні учні 9-го класу пояснили, що для них означають ці слова:

«…це - голос народу, правда, справедливість»,
«…це - право творити свій вибір та не зраджувати свої цінності»,
«…це - честь та відчуття власної цінності».
Повага до моральних принципів, готовність діяти чесно та справедливо - є
основою гармонійного співіснування в суспільстві, в якому ми хочемо жити.

Світлана Алєксандрова, класний керівник 9-го класу

Команда Always Forward⚡️ в складі практичного психолога Катерини Ступіної та учнів 9-го класу Вероніки Аширбекової, Анни Гавриленко, Артема Войтова та Андрія Хорхордіна представляє Комунальний заклад «Гірнича гімназія Кропивницької міської ради» в проєкті UPSHIFT! Учасників команди турбує, що підлітки не вміють приймати та керувати своїми емоціями. У рамках програми UPSHIFT створено проєкт "Калейдоскоп емоцій", протягом якого заплановано багато цікавих і корисних заходів для учнів Гірничої гімназії від 8 до 12 років!

Проєкт "Калейдоскоп емоцій" створений в межах програми UPSHIFT, яку в Кіровоградській області реалізує ГО "СКЦ "Задзеркалля", за підтримки ЮНІСЕФ Україна та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини через німецький державний банк розвитку KfW. Зміст публікації є відповідальністю учасників програми UPSHIFT та не обов'язково відображає позицію ЮНІСЕФ Україна та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини через німецький державний банк розвитку KfW.

Сьогодні, 21 листопада, ми разом з нашими учнями відзначили важливу для кожного українця подію – День Гідності та Свободи.

Це був особливий день, наповнений роздумами, розмовами та щирими дитячими емоціями.

Ми почали з обговорення: що таке гідність і свобода, чому вони є важливими цінностями кожної людини і нашої країни. Діти поділилися своїми думками, як можна проявляти гідність у повсякденному житті та що для них означає свобода.
А завершили ми наш день хвилиною мовчання, щоб вшанувати пам’ять героїв, які віддали своє життя заради незалежності та свободи України.

Це свято ще раз нагадало нам, як важливо виховувати молоде покоління в дусі любові до своєї Батьківщини, поваги до себе та оточуючих. Разом ми будуємо сильну і гідну Україну!

Сьогодні учні 2 класу мали можливість поспілкуватися з працівником ДСНС, яка завітала до нашого закладу.

Під час зустрічі діти дізналися багато важливого про правила пожежної безпеки та як правильно діяти у разі надзвичайної ситуації. Особливий інтерес викликали цікаві історії про професію рятувальника, а також розповідь про Пса Патрона — чотирилапого помічника, який став справжнім символом сміливості та відповідальності.

На згадку про зустріч дітям подарували пам’ятні книжечки про пригоди Патрона. Другокласники були в захваті та обіцяли дотримуватися всіх порад щодо безпеки!

Щиро дякуємо працівникам ДСНС за їхню працю, турботу про наших дітей та важливу місію збереження життя!

1000 днів від початку повномасштабного вторгнення. 1000 днів російського терору. 1000 днів незламності українського духу.

24 лютого 2022 року змінилося життя усіх українців. Вже 1000 днів Збройні Сили України виборюють наші території, ризикують своїм життям заради миру та спокою для кожної родини, кожного маленького українця. Ми показали, що таке народна єдність та міцність духу усій міжнародній спільноті. Ми продовжуємо стояти міцно та не піддаємось тиску країни-агресора.

Сьогодні єдиними бажаннями усіх українців, зокрема й дітей, є мир та повернення додому своїх захисників. Саме діти додають наснаги нашим воїнам та надихають їх. З такої нагоди дев’ятикласники нашої гімназії написали вислови про мир, свої побажання та мрії, які допомагають не зупинятись та попри все вірити у світле майбутнє:
«Мир – це життя, щастя, радість, чисте небо над головою.»
«Мир – це можливість спокійно вчитися та зустріти світанок на Набережній після випускного вечора.»
«Мир – це уся сім’я за одним столом, яка щиро радіє кожній нагоді зібратись разом.»
«Мир – це яскраві подорожі всією Україною з батьками та друзями.»
«Мир – це тихі та затишні сімейні вечори.»

Тож, не забуваймо, за що ми боремось, за що кожного дня наші захисники проявляють мужність та незламність. Слава Україні!

Хвилинка пожежної безпеки на уроці інформатики у 7А класі.

Соціолінгвістичний проєкт "ІМЕНА" до 100-річчя гімназії

Соціолінгвістичний проєкт "Імена" був присвячений 100-річчю нашого закладу. Метою проєкту було дослідити частотність вживання імен у гімназії, виявити рідкісні, найпопулярніші, найдовші та найкоротші імена, а також відзначити культурне й історичне значення імен у колективній пам'яті гімназії.

Активну участь у ньому взяли учениці 5-А класу Марія Луцюк та Софія Медведєва. Впродовж тижня у листопаді дівчата збирали матеріал, спілкуючись з класними керівниками всіх класних колективів, робили аналіз, визначали особливості та представили свої напрацювання в діаграмах. Ініціатором дослідження була Наталія Рябуха.

  1. Сайт для жінок і дівчат, які перетинають кордон, розроблений за ініціативи Урядової Уповноваженої з гендерної політики та Міністерства соціальної політики України, за підтримки проєкту "Супровід урядових реформ в Україні" (SURGe) https://safewomen.com.ua.
  2. Матеріали загальнонаціональної інформаційної кампанії з протидії експлуатації "ТОБОЮ СКОРИСТАЛИСЯ" https://www.stoptrafficking.org.
  3. Пам'ятка для осіб, постраждалих від торгівлі людьми, та посадових осіб, відповідальних за встановлення статусу такої особи, розроблена Нацсоцслужбою
    України http://surl.li/iptem.
  4. Встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми https://guide.diia.gov.ua/view/vstanovlennia-statusu-osoby-iaka-postrazhdala-vid-torhivli-liudmy-ad4d4102-d356-4f3b-8778-95aa8ec46294.
  5. Поради для батьків для безпеки їхніх дітей онлайн https://www.msp.gov.ua/news/22976.html.
  6. Правила як розпізнати сексуальну й трудову експлуатацію https://www.msp.gov.ua/news/22978.html.

Учні 7А класу роблять свої перші кроки у вивченні хімії (вчитель Титаренко Ю.Л.).

Протягом тижня в рамках роботи національно-патріотичного гуртка (Титаренко Ю.Л.) говорили з дітьми про безпеку у воєнний час, мінну безпеку, обговорили, що таке патріотизм, а також бігали, змагалися, спілкувалися.