У рамках проєкту з предметів технології (вчитель Алла Полунчукова) та мистецтво (вчитель Тетяна Гаврилова) відбулася шкільна передсвяткова виставка робіт учнів 5-х класів.

Усі отримали задоволення від перегляду та позитивні емоції, які подарували передсвятковий настрій. Дякуємо дітям та батькам за чудові вироби!

Instagram: https://bit.ly/3LjTX7y
Поводьмося безпечно!

З 10 по 14 квітня учні були залучені до заходів Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему «Помічай, упізнавай, поводься безпечно!»

Пригадали правила поведінки при надзвичайних ситуаціях, провели тренувальну евакуацію, написали диктант про мінну безпеку «Пес Патрон застерігає!»

Розуміючи небезпеки сьогодення, діти брали у заходах активну участь.

13 квітня з працівниками закладу провела навчальне заняття головний інспектор ДСНС Гавриш О.В. Навички безпечної поведінки будемо і в подальшому відпрацьовувати на уроках та тренінгах.

Instagram: https://bit.ly/3UVZG6I

Нашому закладу пощастило потрапити до переліку шкіл, де учні мають змогу попрактикувати свою англійську мову, отримати задоволення від спілкування з іноземними волонтерами.

Цього тижня відбулась вже 3 зустріч нашого мовного клубу, учасниками якого є учні 3А та 3Б класів, чарівна Ivanna та незабутній Abdennour Belaoumou з Алжиру.

Темою сьогоднішньої зустрічі була: Food (Їжа). Учасники розповідали про свою улюблену їжу, ставили свої питання волонтерам, а також грались в інтерактивні ігри. Всі учасники отримали позитивні емоції та чекають наступної зустрічі!

Вчитель англійської мови Валентина Фоміна

Instagram: https://bit.ly/3AdBhQr

13 квітня старшокласники зустрічались із представником відділу протидії кіберзлочинам в Кіровоградській області Департаменту кіберполіції НПУ.

Діти дізнались, як розпізнати та блокувати російську пропаганду, як захистити персональні дані та як можна своїми діями допомогти кіберполіції. Учнів ознайомили з проєктом «Мрія» (оновлена версія – Мрія 2.0), яка містить низку різних ресурсів, основним із яких є канал StopRussiaChаnnel Mriya. Залишаємо посилання, щоб кожен охочий міг долучитися до каналу: https://t.me/+EbXZHBfHXbszY2I6

Також одним із ресурсів є бот StopRussia MRIYA @stopdrugsbot

Instagram: https://bit.ly/41MA3aj

Будь-яка група підлітків має спільні цілі: успішне навчання, отримання в майбутньому хорошої освіти, перспектива спортивних досягнень, будь-що. Щоб результативно домагатися поставлених цілей, кожен член спільноти потребує підтримки. Цю підтримку можна отримати якраз у своїй групі. Тільки згуртований колектив досягає перемог.

На цю тему 13 квітня практичний психолог Катерина Ступіна провела психологічний тренінг з учнями 8-х класів. Учні формували уміння діяти спільно і вирішувати поточні проблеми разом, розвивали здатність домовлятися, підтримувати та підбадьорювати один одного.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Багато з нас несвідомо застосовують музикотерапію в повсякденному житті: слухають музику за кермом, наспівують улюблені мелодії вдома, включають аудіозаписи для підняття настрою.

12 квітня учні 6-х класів разом з практичним психологом Катериною Ступіною поринули у чарівний світ музики та мистецтва, поєднавши прослуховування композицій із відтворенням власного емоційного стану за допомогою арт-терапії. Результатом арт-терапії є полегшення, вміння пережити внутрішні конфлікти, тривогу, страхи, що турбують дітей. Таким чином кожен зміг відчути задоволення своїм емоційним станом, адже мистецтво здатне лікувати.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

12 квітня у закладі було реалізовано проєкт МОН і ЮНІСЕФ – ПОРУЧ, який має на меті забезпечити психосоціальну допомогу дітям, які постраждали від війни. Спортивну складову проєкту реалізовував благодійний фонд «Розвиток футболу України» у партнерстві з Українською асоціацією футболу та за підтримки Дитячого фонду УЄФА.

Дітям дуже сподобалося. Дякуємо організаторам!

Як же визначати й розвивати творчі здібності нашої молоді, особливо з огляду на те, що вона більш креативна, ніж ми? Для початку корисно трохи краще зрозуміти визначення слова «творчість».

Творчість розквітає, коли є простір та інструменти. Це може бути фізичний простір та інструменти для вивчення, досліджень (від альбомів до комп'ютера), або це може бути психологічний простір, який надихає дитину на відкриття, експерименти з різним середовищем і примушує її відчувати себе комфортно, незважаючи на свої відмінності.

Сьогодні учні 7 класу разом з практичним психологом Катериною Ступіною працювали над питанням «Наскільки я творчий?».

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

06 квітня практичний психолог Катерина Ступіна разом з учнями 5-х класів продовжили знайомитись з цікавим світом емоцій. Для дітей проведено тренінгове заняття на тему: «Мої емоції – що я знаю про них».

Діти розвивали здатність розуміти свій емоційний стан та стан іншої людини; познайомились з поняттям «емоційний інтелект» і за допомогою карткової гри-тренінгу проявили свої знання та вміння відчувати людину емоційно.

Велика подяка ГО «СКЦ «Задзеркалля» (голова О. Кашлаков), яка працює у партнерстві з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), за допомогу з комплектами методичних матеріалів. У рамках реалізації проєкту «Розвиток і підтримка молоді Кіровоградської області під час воєнного стану через UPSHIFT та молодіжні ініціативи». Ця підтримка допоможе надавати якісну психосоціальну допомогу дітям у воєнний час.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

На перегляді корисної вистави

06 квітня на зустріч із дітьми початкових класів завітали ляльки-велетні!

Учні переглянули виставу «Пригоди панди кунг-фу», у якій було акцентовано увагу на правила безпеки поведінки. Корисно та цікаво!