Будь-яка група підлітків має спільні цілі: успішне навчання, отримання в майбутньому хорошої освіти, перспектива спортивних досягнень, будь-що. Щоб результативно домагатися поставлених цілей, кожен член спільноти потребує підтримки. Цю підтримку можна отримати якраз у своїй групі. Тільки згуртований колектив досягає перемог.

На цю тему 13 квітня практичний психолог Катерина Ступіна провела психологічний тренінг з учнями 8-х класів. Учні формували уміння діяти спільно і вирішувати поточні проблеми разом, розвивали здатність домовлятися, підтримувати та підбадьорювати один одного.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Багато з нас несвідомо застосовують музикотерапію в повсякденному житті: слухають музику за кермом, наспівують улюблені мелодії вдома, включають аудіозаписи для підняття настрою.

12 квітня учні 6-х класів разом з практичним психологом Катериною Ступіною поринули у чарівний світ музики та мистецтва, поєднавши прослуховування композицій із відтворенням власного емоційного стану за допомогою арт-терапії. Результатом арт-терапії є полегшення, вміння пережити внутрішні конфлікти, тривогу, страхи, що турбують дітей. Таким чином кожен зміг відчути задоволення своїм емоційним станом, адже мистецтво здатне лікувати.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

12 квітня у закладі було реалізовано проєкт МОН і ЮНІСЕФ – ПОРУЧ, який має на меті забезпечити психосоціальну допомогу дітям, які постраждали від війни. Спортивну складову проєкту реалізовував благодійний фонд «Розвиток футболу України» у партнерстві з Українською асоціацією футболу та за підтримки Дитячого фонду УЄФА.

Дітям дуже сподобалося. Дякуємо організаторам!

Як же визначати й розвивати творчі здібності нашої молоді, особливо з огляду на те, що вона більш креативна, ніж ми? Для початку корисно трохи краще зрозуміти визначення слова «творчість».

Творчість розквітає, коли є простір та інструменти. Це може бути фізичний простір та інструменти для вивчення, досліджень (від альбомів до комп'ютера), або це може бути психологічний простір, який надихає дитину на відкриття, експерименти з різним середовищем і примушує її відчувати себе комфортно, незважаючи на свої відмінності.

Сьогодні учні 7 класу разом з практичним психологом Катериною Ступіною працювали над питанням «Наскільки я творчий?».

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

06 квітня практичний психолог Катерина Ступіна разом з учнями 5-х класів продовжили знайомитись з цікавим світом емоцій. Для дітей проведено тренінгове заняття на тему: «Мої емоції – що я знаю про них».

Діти розвивали здатність розуміти свій емоційний стан та стан іншої людини; познайомились з поняттям «емоційний інтелект» і за допомогою карткової гри-тренінгу проявили свої знання та вміння відчувати людину емоційно.

Велика подяка ГО «СКЦ «Задзеркалля» (голова О. Кашлаков), яка працює у партнерстві з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), за допомогу з комплектами методичних матеріалів. У рамках реалізації проєкту «Розвиток і підтримка молоді Кіровоградської області під час воєнного стану через UPSHIFT та молодіжні ініціативи». Ця підтримка допоможе надавати якісну психосоціальну допомогу дітям у воєнний час.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

На перегляді корисної вистави

06 квітня на зустріч із дітьми початкових класів завітали ляльки-велетні!

Учні переглянули виставу «Пригоди панди кунг-фу», у якій було акцентовано увагу на правила безпеки поведінки. Корисно та цікаво!

05 квітня практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 7-го та 8-го класів «Світ емоцій та почуттів людини».

Діти розкрили поняття «почуття» та «емоції», тренувались виражати свій емоційний стан та контролювати власні емоції. Розвивали навички діагностики емоційного стану іншої людини, адже це може допомогти у плануванні ефективного спілкування, вирішенні конфліктів, розумінні потреб та бажань інших людей.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

04 квітня учні 6-х класів разом з бібліотекарем Тетяною Шевченко розкривали для себе цінності життя, виконували цікаві завдання, грались в емоційні ігри, малювали Планету Мрій, знайомилися з цікавинками світу літератури.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

04 квітня учні та працівники гімназії зустрілись із Народним Героєм України, відомим волонтером, випускником нашого закладу Вадимом Довгоруком та передали йому зібрані кошти для допомоги захисникам.

Вероніка Малахова, учениця 7 класу, від імені всіх дітей висловила гостю подяку, розповіла про волонтерську роботу учнів та передала дитячі малюнки, а учениця 9Б Жанна Жилун виготовила для захисників багато жовто-блакитних сердечок. Вадим подарував рідній школі книгу про захисників України, розповів про своє сьогодення та щиро був вдячний дітям за дуже потрібну допомогу.

РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

03 квітня педагог соціальний Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 8-го класу «Коло твоїх прав та обов’язків».

Діти самооцінювали рівень своїх знань про права дитини; ознайомились з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини; формували навички правомірної поведінки і навчались діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».