Як же визначати й розвивати творчі здібності нашої молоді, особливо з огляду на те, що вона більш креативна, ніж ми? Для початку корисно трохи краще зрозуміти визначення слова «творчість».

Творчість розквітає, коли є простір та інструменти. Це може бути фізичний простір та інструменти для вивчення, досліджень (від альбомів до комп'ютера), або це може бути психологічний простір, який надихає дитину на відкриття, експерименти з різним середовищем і примушує її відчувати себе комфортно, незважаючи на свої відмінності.

Сьогодні учні 7 класу разом з практичним психологом Катериною Ступіною працювали над питанням «Наскільки я творчий?».

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

06 квітня практичний психолог Катерина Ступіна разом з учнями 5-х класів продовжили знайомитись з цікавим світом емоцій. Для дітей проведено тренінгове заняття на тему: «Мої емоції – що я знаю про них».

Діти розвивали здатність розуміти свій емоційний стан та стан іншої людини; познайомились з поняттям «емоційний інтелект» і за допомогою карткової гри-тренінгу проявили свої знання та вміння відчувати людину емоційно.

Велика подяка ГО «СКЦ «Задзеркалля» (голова О. Кашлаков), яка працює у партнерстві з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), за допомогу з комплектами методичних матеріалів. У рамках реалізації проєкту «Розвиток і підтримка молоді Кіровоградської області під час воєнного стану через UPSHIFT та молодіжні ініціативи». Ця підтримка допоможе надавати якісну психосоціальну допомогу дітям у воєнний час.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

05 квітня практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 7-го та 8-го класів «Світ емоцій та почуттів людини».

Діти розкрили поняття «почуття» та «емоції», тренувались виражати свій емоційний стан та контролювати власні емоції. Розвивали навички діагностики емоційного стану іншої людини, адже це може допомогти у плануванні ефективного спілкування, вирішенні конфліктів, розумінні потреб та бажань інших людей.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

03 квітня педагог соціальний Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 8-го класу «Коло твоїх прав та обов’язків».

Діти самооцінювали рівень своїх знань про права дитини; ознайомились з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини; формували навички правомірної поведінки і навчались діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

15 березня практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 8-го класу «Світ емоцій та почуттів людини».

Діти розкрили поняття «почуття» та «емоції», тренувались виражати свій емоційний стан. На жаль, не обійшлось без тривоги, але нам це не стало на заваді. Діти продовжити вивчати неймовірний світ емоцій і під час перебування в укритті.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

14 березня педагог соціальний Катерина Ступіна провела заняття «Причини та наслідки вживання наркотиків» для учнів 9-х класів.

Старшокласники навчались розрізняти власні емоційні стани і розуміти їх, дізналися, як емоції впливають на прийняття рішення щодо вживання наркотичних речовин.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Стресова стійкість. Керування стресом. Самодопомога й допомога у разі стресу.

Ці питання учні 7-го класу обговорювали під час уроку основ здоров’я з Аллою Полунчуковою. Діти оволоділи поняттям «стресова стійкість», дізнались, що існують ефективні й цілком безпечні способи керування стресом. Уміння долати труднощі, що зазвичай виводять з рівноваги, дарує людині незрівняне задоволення, підвищує самоповагу, додає енергії та збагачує життєвий досвід.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

13 березня психолог Катерина Ступіна провела заняття з учнями 5-х класів «Джерела моєї душі або Ярмарок чеснот».

Учні розвивали позитивне самосприйняття, навички комунікації та самоаналізу. За допомогою вправи «Ярмарок чеснот» діти мали можливість продати свої недоліки, які їм заважають, або ж чесноти, якими вони хотіли б поділитись. Ну і, звісно ж, придбати ті чесноти, яких, на думку учнів, їм не вистачає.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

10 березня з учнями 9-х класів було продовжено роботу за програмою «Будь незалежним».

Педагог соціальний Катерина Ступіна підвела учасників до роздумів про причини вживання наркотиків, а також варіантів саморегуляції. У ході виконання вправи учні усвідомили широту поняття «щастя», навчались розрізняти власні емоційні стани і розуміти їх.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Ми йдемо далі…

09 березня психолог Катерина Ступіна провела заняття з учнями 8-го класу «Психологічні основи спілкування».

Учні ознайомились із психологічними основами спілкування, формували позитивну «Я-концепцію»: вчились приймати і передавати невербальну інформацію, формували мімічну та пантомімічну виразність, долали страх публічного виступу.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Ми йдемо далі…