16 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» було організовано дозвілля для учнів 5 класу.

«Дружба». Кожен вкладає в це слово свій сенс. Сьогодні, під час чергового заняття з педагогом соціальним Катериною Ступіною за допомогою мозкового штурму діти ділились своїми роздумами щодо визначення слова «дружба». Розвивали здатність знаходити (помічати) і цінувати індивідуальність інших людей. Підбиття підсумків відбулось за допомогою вправи «Павутинка дружби».

Діти щасливі! Ми йдемо далі…

Кібербезпека: поради для дітей

Ми живемо в активному інформаційному середовищі. Технології торкнулися, мабуть, всіх сучасних сфер діяльності. Не тільки дорослі користуються перевагами новітніх розробок, а й діти. І ні для кого не секрет, що саме вони обожнюють гаджети. Ними батьки часто відволікають малечу. Так, завдяки телефонам та іншим пристроям, які вони віддають у маленькі рученята, у мами чи тата з’являється кілька хвилин на відпочинок. Та разом з перевагами виникають можливості інформаційної небезпеки.

Діти – найуразливіша категорія перед загрозами в мережі та кіберзлочинністю. Якщо ж вони проводять час біля комп’ютера чи іншого пристрою, нехай він проходить безпечно й з користю. Тому батьки мають наголошувати на кількох найважливіших і водночас дуже простих правилах користування Всесвітньою павутиною.

  1. Безперечно, що створення власної сторінки в соціальних мережах несе за собою листування. І нехай діти мають на меті листуватися зі своїми ровесниками/друзями/рідними, є й незнайомці, які хочуть познайомитися. Таких людей варто уникати, а на їхні повідомлення не відповідати.
  2. Особиста інформація має залишатися особистою. Навчіть дітей не розповідати про себе в мережі, тим паче не надсилати нікому (навіть знайомим) паролі, адреси, номери телефонів.Поясніть, що шахраї користуються цим, можуть зламати сторінку, поширювати неправдиву інформацію тощо.
  3. Якщо дитину ображають в мережі, погрожують, тоді вона обов’язково повинна звернутися по допомогу до батьків або ж вчителів. Тому старші, особливо мама й тато, мають бути для малечі кращими друзями, з якими вони вільно можуть ділитися всім, що з ними відбувається.

В інтернеті сьогодні легко отримати інформацію. Там і доступ до особистих фото, і місце навчання, адреса школи, наприклад. А з розвитком мережі Інтернет зростає і протиправний контент, частішають випадки агресивної поведінки одних користувачів на інших. Тому важливим завданням для дорослих (якщо вони вже дозволяють дітям користуватися пристроями) –  розповідати, як в інтернеті залишатися в безпеці, які існують небезпеки та як їх попереджати.

15 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» було організовано дозвілля для учнів 7 класу.

Практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу на тему: «Твій характер на шляху вдосконалення». Учні ознайомились з особливостями власного характеру. За допомогою вправ та технік мали можливість усвідомити індивідуальність і неповторність своєї особистості.

Діти щасливі! Ми йдемо далі…

14 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» було організовано дозвілля для учнів 6 класів.

Педагог соціальний Катерина Ступіна, педагог-організатор Вероніка Панасенко, бібліотекар Тетяна Шевченко підготували для дітей цікавий захід. Разом виготовили поробки-сувеніри.

Діти щасливі! Ми йдемо далі…

Зустріч учнів 8 класів з педагогом соціальним, практичним психологом Катериною Ступіною. Реалізація проєкту Безпечне середовище «Територія К». При фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

У приміщені гімназії створено безпечне середовище з трьох просторів, в яких діти отримають дозвілля, позитивні емоції та розвиток. Проєкт відповідає місії закладу: партнерство і підтримка заради успіху дитини. Мета проєкту: створення безпечного середовища для дітей, які потребують психологічної підтримки, спілкування та соціалізації; залучення учнівства та дорослих до спільного обговорення соціальних проблем у родинах з метою їх вирішення; участь у спільних проєктах; зміцнення психічного і психологічного здоров’я педагогів і дітей; запобігання та профілактична робота по недопущенню збільшення дітей, що перебувають у складних життєвих обставинах та мають психологічні травми через воєнний стан.

Гімназія разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «ЛЮДИНА В БІДІ» розпочала проєкт «Безпечне середовище «Територія К».

На базі закладу створено 3 простори, в яких діти та дорослі зможуть отримати соціально-психологічну підтримку. Простори поділяються на:

  • «К»оло довіри - психологічна підтримка;
  • «К»онтакт - соціальна підтримка;
  • «К»літка - клуб літературний.

Youtube: https://youtu.be/gxG7bBQ17gg
Важливо завжди бути ПОРУЧ

7 грудня у гімназії було реалізовано проєкт МОН і ЮНІСЕФ – ПОРУЧ, який має на меті забезпечити психосоціальну допомогу дітям, які постраждали від війни.

Спортивну складову проєкту реалізовував благодійний фонд «Розвиток футболу України» у партнерстві з Українською асоціацією футболу та за підтримки Дитячого фонду УЄФА.

Навчаємося та співпрацюємо разом
Цього тижня практичним психологом Катериною Ступіною та педагогом-організатором Веронікою Панасенко було проведено просвітницьку роботу з учнями 5-9 класів щодо обговорення правил поведінки для здобувачів освіти.
Також пройшли виховні заходи з метою встановлення співробітництва учителів з учнями.
Особливу увагу учнів було закцентовано на попередженні випадків булінгу в освітньому середовищі.