07 березня в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» психологом Катериною Ступіною проведено заняття для учнів 5-х класів «Онлайн-загрози в час війни: як захистити себе?»

Метою заняття є формування ключових та стійких компетенцій у дітей щодо онлайн безпеки в час війни та після її завершення. Основними задачами було навчити учнів розуміти наслідки небезпечної взаємодії в мережі з незнайомцями. Отримати знання куди звернутись по допомогу. Вміти створювати свій безпечний онлайн-простір.

Ми йдемо далі…

07 березня проведено інтегрований урок для учнів 9-го класу на тему: «Отруйність метанолу та етанолу. Згубна дія алкоголю на організм».

Вчитель хімії Юлія Титаренко та психолог Катерина Ступіна разом з учнями розглянули зв’язок між властивостями спиртів і їх застосуванням. Розкрили механізм наркотичного впливу алкоголю на організм людини, отруйну дію спиртів. Підвищили рівень поінформованості підлітків щодо проблем, пов’язаних із вживанням спиртних напоїв. Виховували негативне ставлення до шкідливих звичок та прагнення учнів до здорового способу життя.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Ми йдемо далі…

06 березня проведено інтегроване заняття з елементами тренінгу для учнів 6-х класів.

Діти разом із учителем основ здоров’я Аллою Полунчуковою та психологом Катериною Ступіною ознайомились із ознаками дружніх та недружніх і небезпечних компаній, відпрацювали навички протидії агресії та насиллю. Розвивали вміння протистояти психологічному тиску. Виховували бажання вибору безпечних компаній і гідного прикладу для наслідування.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Ми йдемо далі…

03 березня у закладі провели інтегроване заняття для учнів 5-го класу. Вчитель Юлія Титаренко запропонувала дітям спробувати позбутися страхів та емоційного напруження за допомогою проєктивної методики. Діти в незвичний спосіб малювали символічний образ людини, яка їм не приємна, після чого знайомились із цим образом знову, аби відпустити всі страхи і образи.

Психолог Катерина Ступіна навчала дітей технікам управління власним диханням для зняття напруги та зниження тривоги.

Для формування позитивного мікроклімату в колективі, з дітьми провели рухливі вправи.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Ми йдемо далі…

01 березня в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» педагогом соціальним Катериною Ступіною проведено для учнів 9 класів перше ознайомче заняття програми «Будь незалежним».

Метою програми є формування у підлітків і молодих людей мотивації щодо ведення здорового способу життя та стійкої позиції щодо відмови від вживання психоактивних речовин. У ході заняття акцентовано увагу старшокласників на збереженні та зміцненні власного здоров’я. Формували ставлення до здоров’я як запоруки успішності і досягнення своїх цілей.

Ми йдемо далі…

28 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» для учнів 5 класів було організовано заняття на тему: «Зрозумій мене».

Діти разом з педагогом соціальним Катериною Ступіною формували вміння толерантного ставлення до оточуючих, позитивного мислення та правильного формування власних бажань.

Учні висловлювались про щось не бажане: «Я НЕ хочу хворіти», наприклад. Катерина Сергіївна відкрила дітям секрет, що саме частинку «не» мозок людини не сприймає, і ми отримуємо зворотнє – я хочу хворіти. Перефразувавши бажання, виходить – я хочу бути здоровим.

Ми йдемо далі…

28 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» проведено інтегрований урок для учнів 7 класу на тему: «Стрес та психологічна рівновага».

Вчитель основ здоров'я Алла Полунчукова розповіла дітям, як визначати джерела стресу, про вплив стресу на здоров'я та методи запобігання стресовим ситуаціям. Учні розвивали навички врівноваженості та оптимістичного ставлення до життя.

Психолог Катерина Ступіна навчала дітей технікам дихання, що сприяють переключенню уваги від подразника на власні відчуття.

Ми йдемо далі…

27 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» було проведено тренінгове заняття на тему: «Конфлікт. Способи розв'язання конфлікту».

Уміти розв’язувати проблеми – значить рости інтелектуально.

На цю тему психолог Катерина Ступіна провела сьогодні вправи з учнями 6-х класів. Діти вчились використовувати в спілкуванні з іншими людьми тактику співробітництва, поглибили свої знання щодо понять «конфлікт» та «інцидент», ознайомились із правилами попередження конфліктів та виходу з них.

Ми йдемо далі…

Баночка щастя для формування позитивного мислення у дітей

Оптимістичний настрій допомагає дітям рости більш здоровими і стати творчими, позитивними і незалежними в майбутньому. У всіх нас бувають важкі часи, які можуть тривати дні, тижні або навіть місяці.

Пережити такі періоди людям допомагає позитивне мислення, ефекти якого науково підтверджені. Психологи, використовуючи дані досліджень, встановили, що налаштування на успіх в конкретній справі може сприяти підвищенню імунітету до деяких інфекційних захворювань.

У випадку з дітьми відбувається те ж саме.

21 лютого в рамках реалізації проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді» практичним психологом, Катериною Ступіною, було проведено тренінгове заняття на тему: «Згуртування учнів в єдиний колектив».

Метою заняття з учнями 8 класів було згуртування єдиного учнівського колективу. Гімназисти вчились розвивати комунікативні навички, емоційну стійкість та впевненість у собі. Психологічне єднання колективу і збалансування власних емоцій відбулось за допомогою споглядання мандали (мандала – різновид арт-терапії, що поєднує в собі елементи енерготерапії, яка допомагає краще зрозуміти себе і проникнути в глибини своєї підсвідомості).

Ми йдемо далі…