Учні презентують свої проєкти

У кінці навчального року учні 7А, 7Б та 8Б класів (учитель – Марина Лазовік) підготували проєкти з української мови. Так восьмикласники підготували рекламу мовної школи «Словечко», рекламу «Простих речень» та «Антисуржик», записали відео «Вставні слова», а семикласники підготували репортаж «Вигук!».

Пропонуємо ознайомитися з роботами наших учнів.

Хто попереджений, той озброєний!

Протягом тижня практичний психолог Катерина Ступіна проводила заняття з учнями 1-го класу на тему: «Попередження, виявлення та реагування у випадку сексуального насильства над дітьми».

Першокласники вивчали правила безпеки; оволодівали навичками активної відмови у разі виникнення небезпечної ситуації; визначали тих дорослих у їхньому житті, яким вони можуть розповісти про небезпечну ситуацію.

Екологічні онлайн-уроки від наших вчителів

Протягом Місячника екології учителі нашої гімназії підготували цікаві онлайн-уроки.

Розробка (для учнів 3-4 класів) вчителя біології Юлії Титаренко: https://bit.ly/2UN2Iii

Розробка (для учнів 5-9 класів) вчителя біології Юлії Титаренко: https://bit.ly/3B1XGiI

Розробка (для учнів 5-9 класів) вчителя географії Наталії Алішкевич: https://bit.ly/3r6OSUg

Розробка (для учнів 7-9 класів) вчителя англійської мови Ольги Барсукової: https://bit.ly/3kkEqHk

Яке це щастя, коли сонце світить,
Цвітуть сади і радує весна.
Коли батьки усміхнені і діти,
В усіх мета чарівна і ясна.

Щаслива родина – коли діти радіють, що у них дружна сім’я…

Разом з батьками учні 1Б працювали над онлайн-проєктом «Щаслива родина – щаслива дитина», який можна переглянути за посиланням.

Людмила Пасічна, класний керівник

Учні роблять сувеніри

По закінченню новорічних канікул учні 5-7 класів на уроках трудового навчання (учитель Алла Полунчукова) почали виконувати проекти: робити сувеніри до 8 Березня та Великодня.

Дівчатка 5-6 класів виконували текстильні підставки під горнятко та торбинки для дрібничок у подарунок мамам, а хлопці виготовляли скриньки з деревини та міцного картону.

Уроки в НУШ

Одним із наших завдань у початковій школі є формування в дітей стійких переконань, що праця є життєвою необхідністю.

Особливе місце належить праці у формуванні початків моральності дітей молодшого шкільного віку, взаємодопомоги, відповідальності за доручену справу, дружелюбності, загального позитивного ставлення, почуття радості, задоволення, відчуття корисності своєї невеликої справи.