Маскотерапія – це напрямок в арт-терапії, що базується на проєкції внутрішнього глибинного стану людини назовні за допомогою маски, а також розвиває тілесну свободу, спонтанність, експресивність, здатність чути себе.

05 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела тренінг «Маскотерапія» для учнів 6-х класів.

Під час заняття учні  опрацювали свої «робочі» маски, визначили їх ресурси та обмеження, поспілкувались із особистістю, яка приховується за маскою, та створили свою маску-ресурс, яка розкрила потенціал кожної дитини.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

05 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 3-го класу «Дружні рибки». Основною метою заняття було згуртування учнів класу та попередження булінгу через підвищення рівня емоційного інтелекту за допомогою арт-терапевтичних прийомів та елементів самоаналізу. Діти вчились основам толерантного спілкування, вдосконалювали процеси мислення, мовлення через розвиток дрібної моторики.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

04 травня педагог соціальний Катерина Ступіна провела інтерактивне заняття для учнів 4-го класу «Скажи –«Ні!» булінгу».

Учні ознайомились з поняттям, формами та структурою булінгу. Розвивали навички протидії соціальному тискові, вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації та формували навики відповідальної та безпечної поведінки. Катерина Сергіївна сприяла вихованню в дітей почуття емпатії та переживання до людини, яка зазнає насильства.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Увага відіграє важливу роль у житті людини. Завдяки увазі регулюється діяльність та поведінка людини. Без уваги неможлива цілеспрямована практична діяльність, ні фізична, ні розумова.

03 травня для учнів 5-х класів Катерина Ступіна провела заняття з психології «Увага та її роль у навчальній діяльності». Учні ознайомились із поняттями «увага» та «навчальна діяльність». Визначили роль уваги в навчанні та потренувалися виконувати вправи для розвитку своєї уваги.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

02 травня для учнів 8-х класів представниками Кропивницького мiського центру соцiальних служб та Міжнародної антинаркотичної асоціації «Допомога алко- та наркозалежним м. Кропивницький» проведено профілактичну бесіду «Моє майбутнє – мій вибір».

Учні отримали важливу інформацію про негативні наслідки вживання шкідливих речовин. Фахівці наголосили на серйозних ризиках, пов’язаних із вживанням наркотиків, та розповіли про наслідки впливу цих речовин на фізичне та психічне здоров'я людини.

Ознайомили з видами наркотиків: синтетичні, природного походження. Учням пояснили, що навіть одне вживання таких речовин може призвести до серйозних наслідків для організму.

02 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела розвивальне заняття для учнів 3-го класу «Подаруй радість навколишнім».

Учні розширили свої знання про почуття, говорили про їх вплив на життя людей. Формували вміння дарувати радість своїм однокласникам, друзям, рідним добрими вчинками або словом. Виховували доброзичливість, чуйність, співчуття до оточуючих.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

26 та 27 квітня практичний психолог Катерина Ступіна зіграла з учнями 6-х та 9-го класу в настільну гру, яка допомогла кожному віднайти в собі маленьку дитину…

Найголовнішим правилом було підібрати слово чи речення, щоб дати підказку своїм партнерам по грі так, аби вона не була надто вже очевидною. Всесвіт емоцій та сюрпризів захопив дітей з першої хвилини гри. Учні розширили горизонти своєї уяви. Вкотре переконуємось, що візуальне сприйняття є вкрай важливим для нас усіх.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

26 квітня практичний психолог Катерина Ступіна провела розвивальне заняття з елементами тренінгу для учнів 4-го класу «Творимо і розвиваємось».

Діти розвивали творчі та пізнавальні здібності, заглиблювались у процеси саморозкриття, самоаналізу, розвивали оригінальність та гнучкість мислення, увагу, уяву, фантазію, комунікативні навички та групову взаємодію.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Гра – це не тільки задоволення і радість, що також є дуже важливо. У грі дитина закріплює навички, якими оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння.

25 квітня учні 5-х класів разом із практичним психологом Катериною Ступіною зіграли в настільну гру, за допомогою якої діти вчились долати власні психологічні бар’єри у спілкуванні, розвивали образність, виразність мовлення та логічне мислення.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

25 квітня практичний психолог Катерина Ступіна провела тренінгове психологічне заняття з учнями 2-го класу «Поринемо у світ емоцій». Діти вчились конструктивно виражати свої емоції, розвивали емпатію та саморегуляцію, формували доброзичливе ставлення до однокласників.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».