Метою заняття було формування навичок саморефлексії, визначення власних позитивних та негативних характеристик; спонукання до прийняття власної особистості, не зважаючи на негативні риси та якості.

Під час заняття розглянули з учнями взаємозв'язок настрою та здоров'я, настрою і спілкування. Визначили що гарний настрій, усмішка та сміх мають позитивний вплив і значення для формування і зміцнення здоров'я.

Заняття було направлено на налагодження позитивної атмосфери в групі; на розвиток довільності, вміння працювати за поданим зразком, розвивати вміння концентрувати увагу і виконувати вказівки дорослих.

Під час заняття діти розвивали спостережливість, вчились стимулювати увагу, формували вміння працювати за поданим зразком, розвивали вміння швидко мислити і орієнтуватися в умовах завдання.

Проведене заняття було спрямовано на формування сімейних цінностей, знайомство з членами сімей дітей та їх загальними інтересами.

Проведене заняття сприяло розвитку індивідуальності, доброзичливості дитини. В ході заняття діти усвідомили свої позитивні риси характеру, своє «Я». Вчились формувати адекватну самооцінку.

Діти вчились аналізувати свій внутрішній стан та отримали знання про різні емоційні стани і настрої людей. Проведене заняття сприяло налагодженню позитивної емоційної атмосфери і хорошого настрою учнів.

Проведення заняття було спрямовано на зняття емоційного напруження. Підтримання позитивного настрою у групі. Діти вчились розвивати невербальний спосіб спілкування, усвідомлення себе як особистості.

Маскотерапія – це напрямок в арт-терапії, що базується на проєкції внутрішнього глибинного стану людини назовні за допомогою маски, а також розвиває тілесну свободу, спонтанність, експресивність, здатність чути себе.

05 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела тренінг «Маскотерапія» для учнів 6-х класів.

Під час заняття учні  опрацювали свої «робочі» маски, визначили їх ресурси та обмеження, поспілкувались із особистістю, яка приховується за маскою, та створили свою маску-ресурс, яка розкрила потенціал кожної дитини.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

05 травня практичний психолог Катерина Ступіна провела заняття з елементами тренінгу для учнів 3-го класу «Дружні рибки». Основною метою заняття було згуртування учнів класу та попередження булінгу через підвищення рівня емоційного інтелекту за допомогою арт-терапевтичних прийомів та елементів самоаналізу. Діти вчились основам толерантного спілкування, вдосконалювали процеси мислення, мовлення через розвиток дрібної моторики.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».