14 березня педагог соціальний Катерина Ступіна провела заняття «Причини та наслідки вживання наркотиків» для учнів 9-х класів.

Старшокласники навчались розрізняти власні емоційні стани і розуміти їх, дізналися, як емоції впливають на прийняття рішення щодо вживання наркотичних речовин.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Стресова стійкість. Керування стресом. Самодопомога й допомога у разі стресу.

Ці питання учні 7-го класу обговорювали під час уроку основ здоров’я з Аллою Полунчуковою. Діти оволоділи поняттям «стресова стійкість», дізнались, що існують ефективні й цілком безпечні способи керування стресом. Уміння долати труднощі, що зазвичай виводять з рівноваги, дарує людині незрівняне задоволення, підвищує самоповагу, додає енергії та збагачує життєвий досвід.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

У Всеукраїнський День Добровольця щиро вдячні педагогам Лазовіку Євгену Віталійовичу, вчителю математики, та Зіненку Богдану Миколайовичу, вчителю фізичної культури, за сміливість одними з перших стати в ряди добровольців на захист нашої Батьківщини.

Ви є прикладом для колег, для учнів, для батьків! Бажаємо Вам здоров’я, удачі та ПЕРЕМОГИ над ворогом. Чекаємо на ваше переможне повернення до мирного життя у рідний колектив! Підтримуємо, віримо, поважаємо!

СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

13 березня психолог Катерина Ступіна провела заняття з учнями 5-х класів «Джерела моєї душі або Ярмарок чеснот».

Учні розвивали позитивне самосприйняття, навички комунікації та самоаналізу. За допомогою вправи «Ярмарок чеснот» діти мали можливість продати свої недоліки, які їм заважають, або ж чесноти, якими вони хотіли б поділитись. Ну і, звісно ж, придбати ті чесноти, яких, на думку учнів, їм не вистачає.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Сьогодні, як ніколи, є необхідним вивчення історії культури та побуту рідного краю.

Учні 5 класів на уроках трудового навчання знайомились з традиціями і сучасними технологіями декоративно-ужиткового мистецтва українців. До вашої уваги роботи учнів.

Вчитель Алла Полунчукова.

Обдаровані діти – інтелектуальний, творчий потенціал країни.

Чим раніше вчитель виявляє творчі здібності у своїх учнях і зуміє створити для них умови для навчання, тим більше надій на те, що в майбутньому цими дітьми зможе пишатися весь світ.

Радіємо за успіхи нашої учениці!

Дякуємо батькам та вчителю Тетяні Гавриловій.

10 березня з учнями 9-х класів було продовжено роботу за програмою «Будь незалежним».

Педагог соціальний Катерина Ступіна підвела учасників до роздумів про причини вживання наркотиків, а також варіантів саморегуляції. У ході виконання вправи учні усвідомили широту поняття «щастя», навчались розрізняти власні емоційні стани і розуміти їх.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Ми йдемо далі…

10 березня семикласники розширили і удосконалили свої знання про весняні квіти. Бібліотекар Тетяна Шевченко запропонувала попрацювати з легендами. Діти асоціювали квіти зі своїми друзями, виявляли свої відчуття до квітів та порівнювали їх з символічним значенням рослин, розв'язували квіткові завдання, намалювали букет із квітів-почуттів.

У вправі «Щире бажання» кожен з учнів уявив себе квіткою і висловив своє побажання для людей. Разом дійшли висновку, що і ми, і квіти – невід'ємна частина природи; квіти роблять наш світ яскравішим, наповнюють нас відчуттям прекрасного і дарують радість.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Ми йдемо далі…

09 березня психолог Катерина Ступіна провела заняття з учнями 8-го класу «Психологічні основи спілкування».

Учні ознайомились із психологічними основами спілкування, формували позитивну «Я-концепцію»: вчились приймати і передавати невербальну інформацію, формували мімічну та пантомімічну виразність, долали страх публічного виступу.

Реалізація проєкту нашої гімназії разом з ГО «Активна громада селища Гірничого» при фінансуванні чеської гуманітарної організації «Людина в біді».

Ми йдемо далі…

Діти дізналися про життєвий шлях Тараса. Шукали цікаві факти з біографії. Читали вірші.